Na propagáciu rezortu práce sa z eurofondov nakúpili perá, tašky a pršipášte

30.01.2013 Celý región

Bratislava - Denník Hospodárske noviny dnes uviedol článok s názvom: "Z peňazí na ľudí bez práce nakúpia perá," ktorého témou je kontroverzná propagácia rezortu práce.
Nezamestnanosť na Slovensku láme rekordy za posledných deväť rokov a rezort práce sa preto rozhodol konať. Z eurofondov sa nakúpili igelitové tašky, perá a pršiplášte, prostredníctvom ktorých sa majú zviditeľniť projekty určené na podporu zamestnanosti v krajine.
Ministerstvo uvádza, že propagácia je nutná kvôli finančnej podpore Bruselu a predmety reklamnej kampane sú súčasťou nástrojov publicity vo všetkých krajinách EÚ. Odborníkom sa však zdá celá situácia neobvyklá a sume určená na propagáciu privysoká.
Zdroj: TASR
 

Vyberte región

mark